Tuesday, October 06, 2015

北海道賞花之旅 DAY 3 (13 JUL 2015)


Day 3
札幌 - 小樽
Stay JR TOWER

今日食完早餐就出發去小樽喇!
只係嚟咗兩日⋯⋯⋯⋯⋯⋯已經四個喼了!
北海道實在太多好野買喇!!!!! 




今次租既車,夠大舒適。


去到小樽第一件事就係去食野

燒鮑魚 


即開海膽

即開海螺

以上幾款都超新鮮及好味
次次來都要食。。。。
小樽天氣麻麻地,有落雨呢!
我地行咗唔夠半個鐘又去食野,HAHA!
呢間又係次次嚟都會去,
又平又好味。






食完壽司,行一陣又去食甜品
LeTAO 去小樽又係唔可以唔去的。 



鐘樓


去咗龍貓館行

呢個小食好辣,不過勁好味架!
應該係麻薯嚟架!熱既,煙煙UN UN,甜甜地。 



夕張蜜瓜好平呀!


JR TOWER 房間望出去的景色 
今次住27樓,非常不錯吖!


次次係小樽都係會買到癲咗既


今日晚餐去吃日式鐵板燒,這間又係次次來要去既。
我睇日本書搵到的,好少好少外國人光顧的,
一定唔有大媽呢! 




前菜 
好新鮮,味道好好



好特別既凍湯,好似西蘭花味的

主菜
和牛 

擺盆勁靚呀!
好似機械人,HAHA!

配菜
北海道薯仔,超正!

和牛入口即溶

用牛脂肪炒既飯,勁香勁好味
不過好飽。。。。。。


食完飯,仲有個一D都唔HEA既甜品,無敵呀!

返到酒店
仲有蜜瓜食⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯



JR TOWER SERVICE 真係超級好呀!
我地只係麻煩佢地幫忙切一半,
點知⋯⋯⋯⋯⋯⋯佢地係切到咁好比我地食LOR!
仲要完全沒有收費



夕張蜜瓜勁勁勁好味呀!
我地呢個係14度甜,超正呀!
今日成日都係食LOR!HAHAHAHAHA




No comments: