Monday, October 12, 2015

北海道賞花之旅 DAY 6 (16 JUL 2015)


Day 6 

富良野 - 登別
Stay 第一龍本館

 今日一早食完早餐就出發去我至愛嘅登別喇
由富良野去登別需要三個幾四個鐘
 







早餐賣相麻麻,不過好好味架!
尤其個意粉,非常好食。


途中去到休息站
食個小飯糰,美味。



 我哋大約十二點三就到登別啦




到達後未夠鐘check-in,就周圍去影吓相
登別有好多好有特色嘅石像







午餐去吃登別出名的拉麵
味之大王
佢開店時間好特別的。
每日只開中午12點到下午2點及晚上9點至零晨2點


今次我試三丁目辣既地獄拉麵,老公就二丁目 
我唔覺得辣呢!



食完麵就去摘水果
 壯瞥水果村
有珠郡壮瞥町字滝之町

由登別去水果村約一個鐘,
今次去無咩水果摘呀!
只係得黃金車里子
我地食咗勁多囉!
非常非常好味!
同係日本超市買既好唔同呢!





摘完CHERRY又去食雪糕


返酒店展開浸浸浸之旅LU


浸完休息,又食



晚餐:懷石料理
好精緻,好飽,好好味 












北海道登別市登別温泉町55番地

 

No comments: