Friday, October 09, 2015

北海道賞花之旅 DAY5 (15 JUL 2015)



Day 5
富良野 - 美𡎘
Stay  じょう舎

今次住既小屋真係好好FEEL呀!
這個環境,好似住喺森林裡面呢!
遠離繁華,難得的清靜,好喜歡。


 今早吃早餐,又係坐返昨晚的位置



早餐 : 所有食物都係民宿既主人一早製作,
簡單,美味



民宿主人的小毛孩


 民宿對出的景色,好靚架!


這是食早餐及晚飯小屋的外貌


離開民宿第一件事就係去食好出名的蜜瓜雪糕,
當時只係早上9:30, 哈哈!
由這間民宿駕車出返大路係必經的,所以一定要食呀!




每人半個超滿足呀!
味道勁好呢!


食飽飽,又去睇花LU!!!
第一站 : 四季彩之丘



天氣好好,D花開得好靚呀!
大家慢慢睇!!!









係 四季彩之丘影咗成個上午
LUNCH係附近食拉麵。

 第二站 : 日之出公園
呢邊無咁多花,不過有好多薰衣草







路過


呢棵唔知是什麼樹(我無CHECK)好出名的。
在我地間民宿附近


今晚住的民宿



今次住呢間民宿外貌及內裡都好靚架!
不過個民宿主人好嚴謹架!
1. 因為一個小誤會,我哋覆留咗個email,差D無得住呀!仲要俾佢差住條要來大聲説話@@
2. 入屋前要跟佢嘅指示點樣擺隻腳入室內,及要用濕布印乾淨雙腳才可入內.
3. 佢用日文嘅表達方式去寫英文,搞到D次序錯唒!因為呢個原因我哋放咗佢浴室嘅水,我哋俾佢鬧到癲咗!
去咗咁多次日本,第一次有一個咁驚嘅經歷,係驚個民宿主人,我哋覺得佢係有躁狂症嘅!












今日曬到紅晒






晚餐,又係用當地的食材
整得好好味呢!




じょう舎

 北海道空知郡上富良野町西7線北26号
TEL・FAX 0167ー45ー3267






No comments: