Tuesday, August 02, 2005

7月31日 為食貓Party















尋日去咗阿貓嘅party真係好熱鬧, 好開心呀! 阿貓好靚女架!,仲要見到好多jjmm呀!
依d photo就係某d貓友嘅製成品喇>v<
我食咗好多嘢呀!最記得係Yves-Orange Cake & 豆渣藍莓蛋糕, 小檬-提子汁雙 Berry 啫喱,
貓大師- Bailey Cheese Cake(Poon Poon頭), ZANNA - 越式米紙卷, 仲有好多好多架!未能一一盡錄.

4 comments:

Bonnie Yves said...

Alice, 好開心識到您, 唔知點解, 我一入function room 門口見到您, 覺得好面善, maybe this is called "緣份", 同埋您真係好靚女呀!

Alice said...

小檬, 多謝你呀!
我都覺得你好nice呀!
你個jelly都好好味呀!
你可以教我整嗎?

貓大c said...

噢 Alice 我o係yves度搵到你個blog呀~好正呀~你影左咁多相呀~!!!!點解冇我個張既^_^

你同yves都好好人同好靚女呀~哈哈~

Bonnie Yves said...

alice, do you have icq? Mine is
203-286-173. I wish I could talk to you if you have time.