Saturday, February 09, 2008

生日之海洋公園





今日係我既生日呀!今年仲要新曆和舊曆都o係同一日, 真係有d悶呀!

因為我年年生日都差不多會在農曆新年附近, 個個朋友都會好忙, 好唔閒.

同我食飯慶祝既朋友, 通常都會提前一個月 or 退後一個月, 

我知佢地都好有心, 不過有時我自己覺得, 好似冇咗慶祝生日既感覺.

係依個時候生日, 唯一既好處就係所有屋企人都會記得我生日, 

而同學朋友就唔係個個都記得喇!

有時我都有d唔開心架! 尤其是讀書既時候, 個個同學仔都可以一大班人一齊慶祝生日, 

而我往往就一個人同屋企人過, 係就係好warm, 但係年年都係咁既時候, 

我就好想試吓可以同一大班同學一齊慶祝生日喇!

不過算喇!都咁多年喇!都大個喇! 開心咪得lor!!!!!!!



我今日同老公兩個去咗海洋公園玩, 因為生日有得免費, 所以就去玩吓喇!

今朝10點就去到Ocean Park喇! 好彩都唔係太多人, 好過Halloween喇!















大熊貓 : 安安





樂樂盈盈













































11 comments:

ahcool said...

Happy Birthday 身體健康,心想事成



照我話,生日係邊日都冇所謂啦,



只要開心既話,就日日都係生日。



一班朋友一齊開心食飯都唔洗計較係係乜野日子既,



只要係大家一齊得閒就可以一齊食飯架啦~~~



你又度下期我地幾時一齊食飯呀....

alice0209 said...

Ahcool,

你講得都有你既道理, 不過生日對我嚟講都幾重要, 如果一班朋友普普通

通一齊出去食飯, 同特別約你為你慶祝生日以出去食飯, 對我嚟有好大分

別, 而且個意義都好唔同, 雖然話開心就日日都係生日, 但是係我既角

度, 即使日日日都好開心, 但係生日只係得一個, 我既諗法係比較特別

的.

nsrfzr said...

捨得您精彩的食記只曝光給區區的兩千三百萬人嗎?

來這SHOW出好康記事給哈台的日本自助旅行客!

邊聊好物邊交朋友!不會日文也免煩惱!

了解詳情-->MobiTaiwan網站(http://www.mobitaiwan.tw)



對內容感到好奇、疑問、任何的問題,

請聯絡CCEO billyuan620@gmail.com、MSN

billyuan_tw@hotmail.com

(此留言如有打擾版主,請直接回覆留言告知,以後將不再打擾您^-^)



by【台日超友好案內特攻隊】小麻雀

Catherine said...

Happy Birthday to Alice

祝你天天都咁開心, Honey, 珠珠 & 粒粒都聽晒你話!!

mommy dearest said...

遲來的生日祝福,願您每日都開開心心,青春常駐!

YUMI said...

woh.遲左tim. 生日快樂.祝你身體健康,日日都咁開心.我收到你的sms呀.

不過幾日無開電話,今日先見到, 多謝. 再祝你同你老公日日都咁恩愛.

Emily said...

生日快樂!日日都係happy day!^3^

Eva said...

遲左添,希望你唔介意啦!



祝你生日快樂!

青春常駐!

日日都開開心心!

Chloe said...

傻瓜,唔好諗咁多啦~~生日唔係一定要一大班朋友一齊過,最重要係你想佢

陪你渡過既人能夠陪你渡過,不論係朋友、家人,曾經我都以為生日一定要一

大班朋友一齊慶祝,不過最後發現只要開心,就算無慶祝無所謂,當然‧‧‧

我都希望你來年會有一個一大班朋友陪你慶祝既生日,生日快樂!



不過話時話過,我生日你出唔到黎食飯,我都有D唔開心,不過算啦,總有機

會既^^

travelcake said...

遲左添! 祝你新年&生日快樂! 日日都咁開心!

QQ said...

對不起呀; 我真的遲了好多呢; 你和我的EX - BF同一日生日. 我都唔記得

咗..

其實同你一樣有咁既感覺, 以前一大班朋友一起慶祝, 現在就只有屋企

人... 因為大家各有各生活, 唔會好似以前一個月一次的生日大聚會; 柴娃

娃的日子好懷念呢

補祝你青春美麗... 開開心心



QQ