Saturday, February 16, 2008

新春菇蓮牙~(@V@)~





尋晚同今日都係屋企不段整曲奇, total太約整咗160塊, 整都個人都short short地.

今次既曲奇係送比我d好朋友, 同埋比我老公攞返公司請同事食既.

我整咗朱古力杏仁曲奇, 希望收到既朋友會鐘意喇!



入爐前.





出爐喇!







朱古力杏仁曲奇


(來自-五星級蛋糕甜品)


 


材料:


1.      淡牛油 150g


2.      砂糖 130g


3.      雞蛋 50g


4.      杏仁片 150g


5.      低筋麵粉 260g


6.      朱古力粉 40g


 


做法:


1.      淡牛油和砂糖打起至忌廉狀, 加入蛋液後攪勻.


2.      加入杏仁片拌勻, 然後加入已過篩的麵粉及朱古力粉.


3.      用手搓至深啡色麵糰.


4.      放入已鋪牛油紙的焗盤上, 把麵糰搓至一長方體.


5.      用保鲜紙包好, 放入冰格雪至硬身.


6.      取出切片, 放於焗盤上.


7.      放入己預熱焗爐, 175度焗約18-20分鐘, 即可.


***食譜原用150g 砂糖, 我減了20g.




 


 

12 comments:

ahcool said...

一個字「嘩」



其實係好夾架喎,



因為係:



「整既開心」,「食既幸福」



我堅決要讓你「開心」hahahahahahaha

YUMI said...

嘩.好多餅呀. 我今日本身整格仔cookies,不過食譜用280克butter.我咪

用1/2食譜整low.點知吾夠粉,整吾到4方型.自己都無諗過整cookies都失

敗.ha ha ha...

Emily said...

未收到,先興奮!hehe... ^^

Anonymous said...

我都想食喎.....哈哈哈

iris said...

我唔記得寫名....iris

Chloe said...

哈哈哈~~~好耐無食你整既野喇,好期待,好心急,好開心!yeahyeah!

Catherine said...

真的好好味呀....多謝

Ter said...

謝謝你的曲奇, 很精美又窩心...謝謝



我放左入玻璃瓶, 留番來慢慢嘆(其實想快啲食, 但病緊), 真係好多謝你哦

mommydearest said...

I love this one a lot, FuFu made me some to bring back

home last trip, they were SO delicious!

mommydearest said...

元宵節快樂!!!

Ter said...

元宵節快樂哦^_^

pat318 said...

很漂亮啊!真的想試試呀!