Saturday, May 31, 2008

第一次做的Pizza









今次係我第一次做Pizza, 開頭都好擔心唔成功, 浪費晒d材料架!

好彩比我搵到個好好既食譜, 又易整, 又好味呀! 

老公仲話有d似Pizza Hut添! 真係勁開心呀!



個食譜係今日上網搵既, 係來自Vanlily, 好多謝你呀!



Vanily 的食譜

http://hk.myblog.yahoo.com/vanlily-breadessert/article?mid=22377&suc=1

Pizza 食譜 (10吋x10吋)


高筋粉 70g


中筋粉 100g


糖 3g


鹽 3g*


牛油 12g


依士 3g


水 100g


1) 將所有材料拌勻, 用手搓至麵糰光滑便可(約5mins)**


2) 搓好既麵糰放在盆中, 包上保鮮紙, 發酵45mins至2倍大***


3) 把麵糰排氣後, 滾圓鬆弛10mins


4) 碌成所需大小****, 放入所有材料後, 待20mins後, 用220c火焗15mins


*放入材料時, 鹽唔好直接掂到依士, 依士會死嫁!


**唔使搓到起筋/薄膜咁嫁, 光滑唔痴手就ok~


***冬天發酵: 可以將包上保鮮紙麵糰連一杯溫水放入微波爐中, 加速發酵~


****10吋x10吋大我覺得厚度係在於pizza hut既厚批和薄批之間~


如果想食薄批, 就可以將麵糰分2份, 每份再碌薄d~ 厚d就相反喇!


 總知幾薄幾厚由你話事, 放咩材料都任你鐘意!


但建議如果放罐頭材料(如粟米, 菠蘿等) 就唔好放多過一種, 太多會太濕, 個pizza唔好食嫁喇!





以下係我整某些Step既圖


11 comments:

h1e9t1m8w8 said...

Blog replay test....

ahcool said...

個賣相真係好吸引喎....正

travelcake said...

好正!我之前試過幾次都整得唔好。不過唔係用黎個食譜。下次都試下

先。

我想問,水係普通室溫水?還是要暖水?冷水?

winpooh85 said...

yummy yummy.... I want a slice pls.. hehehe

alice0209 said...

Ahcool,

你都整呀! 真係好好好正.



Travelcake,

這個食譜真係好得, 我係普通用室溫水, 你遲d都試吖!



Winpooh85,

真係好好味呀!

Catherine said...

厚底 pizza, 我最 like.......次次看係 blog 都會流口水....

Emily said...

wawawa...正呀!期待中...hehe

泡泡茶 said...

正呀, 我都未整過PIZZA添

mommydearest said...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,

pizza ah........................ my beloved PAN

pizza too!

YUMI said...

咁pizza hut 就無左你呢個客了, 你仲整得好過佢地 ^_^

alice0209 said...

Catherine,

真既, 下次整過你吃.



泡泡茶,

你都試試吖! 真的好易做.



Mommy Dearst,

如來你咁like架! 有機會一定整比你食.



Yumi,

邊係呢!老公過獎啫!