Saturday, November 08, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 11







(16/Sep)
住札幌 – JR Tower





North Safari Sapporo -->
豐坪峽溫泉




今朝食完早餐後, 我地就去一個可以近距離接觸動物既動物園喇! 由札幌去Safari太約都要一個鐘

不過我地去到差不多搵咗十五分鐘先知道在那裡呀!



因為我地一宜都係跟GPS既路線行走, 不過當到達既時候竟然係在山的中間, 無論我地怎麼看

都唔覺得會有一個動物園在這裡, 係咁既情況下, 我地就決定駛返出大路再看看, 但係大路中

我地都唔發現有動物園既指示牌, 係一個好失望既情況下, 我地唯有去豐坪峽溫泉先喇! (因為順路的

原本諗住玩七完就去浸, so perfect!!!) 點知當揸咗5分鐘車後, 我地係道路上見到動物園既指示牌

於是我地就立即掉頭, 沿住指示牌再入返山, 但係入到去後, 我地都唔發覺那裡有動物園

就正當想掉頭之際, 我地見到一位老伯伯, 他向兩位日本人派發單張, 於是我地就駛過去看看

一看之下簡直無比既興奮呀! 原來伯伯在派發緊動物園的單張呀! 於是我地取下單張示意進入

但在進入動物園停車場既途中, 我地都仲未發現有關動物園既東西, 泊好車後, 我地沿住山路行

大約行咗5分鐘, 我地就見到一個類似動物園既入口喇! 當肯定係入口之後, 我地簡直超級興奮呀!

因為係當時既地理環境, 真係唔似有一個動物園在這裡



我地入場後
, 首先要通過一個爬蟲類館然後先可以進入裡面既世界, 一入到去第一眼就見到塘鶴

跟住就有南美既海狸(ビーバー), 小袋鼠, 企鵝, 海豹, 貓頭鷹等等. 在這裡每一種動物都可以接觸的

我餵咗
塘鶴, 小袋鼠, 企鵝同海豹, 真係十分有趣呀! 我地大約玩咗兩個鐘就走喇

最可惜就係唔能夠接觸貓頭鷹, 因為佢地既作息時間係上午, 根據動物園既timetable, 

最早都要下午三點先可以叫佢出來, 但係我地玩完既時候先一點, 所以等唔到喇! 希望下次有機會再去喇!



























接著我地就去豐坪峽溫泉浸溫泉喇! 豐坪峽溫泉係一個日浸溫泉, 佢係以室外天然溫泉為主,

果到景色好靚架! 不過唔影相, 所以只可以記係腦裡面, 浸吓! 休息吓! 又浸吓! 又休息吓

真係人生一大享受呀! 我地大約浸咗三個鐘就走喇!








今晚既晚餐係去食和牛鐵板燒
, 又係去上年去過果間, 這間鐵板燒任何東西都冇改變, 無論食物品質

味道, 環境樣樣都仍然咁好, 連燒比我地食果個廚師都係同上年同一個人, 真係好good!














食完一頓豐富既晚餐, 真係好滿足呀! 不過我地返到酒店仍然繼續食

我地又食巨蜂提子, 又一人一件cake, 我同老公實在太鐘意食野喇!Wakakakakaka!!!!










7 comments:

Anonymous said...

好多奇怪動物,好得意呀.

cool said...

超鍾意呢日呀......

隻豬))))))))))))))))))))

amyboy said...

終於等到啦! 11日到啦!

今日好好玩咁喎!

我最鍾意隻水瀨呀. 佢好得意, 仲好似識講野咁.

travelcake said...

點解唔似動物園?係咪無晒圍欄?好野生feel咁呀?講到我都好有興趣呀!

Catherine said...

嘩..可以咁近距離接觸各類動物, 真的唔錯喎

oldbean said...

請問你地去嗰動物園叫咩名?係邊處同點去?

(我而家先開始寫北海道blog,寫好再post比你大家交流下啦。

uio26842 said...

愛台灣!相信阿扁!幹你娘!



台灣已是世界貪污第一名.



阿共我愛你,你是中國人ㄉ驕傲!



敬禮!



敬祝祖國國運昌隆!加油!



http://www.hifi168.com.tw/html/news1-d.asp?id=73