Tuesday, November 25, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 12





Day 12


 


(17/Sep) 住札幌 – JR Tower


圓山動物園 --> Shopping


 


今日一早起身本來打算去旭山動物園架! 不過係GPS Search路線既時候, 就發覺路費非常之貴

自己揸車去既車錢油錢, 仲貴過搭JR, 左諗右諗後, 我地就決定放棄, 改去圓山動物園喇!




今次去到圓山動物園
, 多咗駱駝同埋柴狼, 駱駝係我第一次見咋, 仲要係雙峰駱駝, 好大隻架

至於柴狼, 我地係睇既時候, 就即刻諗起小紅帽卡通片呀! 因為係睇柴狼既地方, 有好大班小朋友係到睇

而隻柴狼又好緊張係到行來行去, 好似係到諗緊我點先出到去食佢地呢?” 個情景好搞笑架!















我地係到遊玩咗兩個幾鐘就走喇! 跟住我地就去咗一個好遠既地方食湯咖哩喇!


這裡既湯咖哩非常好味道, 個湯濃度剛剛好, 肉質又鮮美, 不枉我地行咗半個鐘既時間呀

食完我地又去Fruitcake Factory食甜品喇!







嘆完甜品, 我地就去Shopping Shopping Shopping!!!!!!!



今晚既晚餐
, 我地又去咗活一鮮到食壽司, 這裡既壽司真係又新鮮又好味, 同東京比

簡直無得比呀! grade錯好遠呀! 我地差不多食咗20, HK$300! 而且仲食咗6碟超肥美既吞拿魚腩

真係好正呀!

















食完我地就返酒店喇! 因為我地
又要食Cake呀!




 




2 comments:

mommydearest said...

Happy Thanksgiving!

泡泡茶 said...

嘩, 真係睇見樣樣都想食