Sunday, November 16, 2008

Raspberry Chocolate Mousse Cake





尋日咀雕王既舊同學攪大食會, 我就整咗一樣甜品, 一樣咸點, 

甜品係Raspberry Chocolate Mousse Cake, 咸點就係瑞士雞翼.

今次個Cake係一層Raspberry Mousse, 一層Chocolate Mousse, 再加一層朱古力淋面,

做出來既效果好好, 個個都話好好味, 好開心呀!

至於個瑞士雞翼都唔錯呀! 我又係跟大少奶本書既食譜整既,

佢既食譜真係非常得呀!



Mousse Cake 的內心世界







瑞士雞翼

4 comments:

travelcake said...

好吸引呀!

泡泡茶 said...

淋面淋得好靚喎, 我唔敢淋成個呀, 怕失敗, 你個好掂

cool said...

你係咪用阿SO介紹嗰D豉油呀....

Anonymous said...

個蛋糕好多野整.... 我都係睇同食,,,整吾到 !!!

個雞翼... 聽係講個食譜都成分鍾...又係吾arm 我整... 下次等你整比我食... haha....yumi