Monday, November 17, 2008

伴手禮~綠茶磅蛋糕





今朝整咗綠茶磅蛋糕來做伴手禮呀

因為今日約咗Winnie(Travel Cake), Yumi & 心心出來聚一聚

不過好可惜心心病咗冇出到來呀!


今次既聚會, WinnieYumi都有帶佢地既小朋友出來呀! 佢地兩位小朋友都十分可愛, 首先介紹吓小柏言先

佢既眼睛又大又亮, 而且成日都笑, 係一個好開心既小朋友, 至於小Beku! 佢係有好多不同既表情

而且又成日係到講BB, 好得意架!





小柏言





小Beku





 希望大家都鐘意喇!





最後好多謝Winnie整既Cookies呀! 好好味, 我好鐘意食呀!

係未返到屋企前已經食晒喇! so 冇影到相呀!

6 comments:

Anonymous said...

我果日好開心呀. 柏言果日出奇地聽話. 食奶聽話到吾信, 係呀,下次再約心心la. Beku比我想像

中仲聽話仲叻, 下次你帶埋粒珠出黎呀... 多謝你的蛋糕. 勁鍾意.thanks

yumi

travelcake said...

個蛋糕好好味呀!有好香嘅綠茶味,黎次係我第一次食磅蛋糕,原來質感

都不錯,無想像中咁油,好味呀!我下次都試下先!

cool said...

個cake係好好味架....



2個bb好可愛呀,好想ju佢....

泡泡茶 said...

兩個bb都好活潑可愛呀, 綠茶磅蛋糕好好味咁, 我遲d都整下先

Ter said...

哦...兩個BB都好可愛的呢.



快啲再約出來聚聚呀!

mommydearest said...

The babies are so cute! Your pound cake looks yummy!