Sunday, April 12, 2009

粒珠大澳一日遊





今日終於同咗粒粒珠珠入大澳喇! 我地想入去好耐架喇!

係早幾個星期, 一係就落雨, 一係我就要出order, 次次都去唔到,

今朝本來都去唔到架! 因為老公較錯鬧鐘, 好彩粒珠聽話, 好快就食完早餐,

去埋洗手間, 我地用咗半個鐘就出到門口喇!



今次入大澳除咗同粒珠入去行吓之外, 我地主要係要買花膠既,

因為我年年都會入去買架! 我係去一間叫"大澳全記"買既,

佢唔係市中心架, 要行得比較入既, 不過佢既東東真係好靚,

老闆娘又好人, 又唔會"厄程", 這間海味店係朋友介紹我去既,

我入去買過之後, 而家都好小係市區買喇!



今日我地係屯門搭船入大澳架! 珠珠第一次搭船, 好緊張呀!

不過這艘船既船程都耐呀! 我地搭咗個幾鐘先入到去.





















這是我的戰利品, 勁重呀!





大澳全記

大澳永安街87-89號

2 comments:

Catherine said...

終於都入左 Tai O 啦, 那天人潮都很多喎...

spicy said...

粒珠就好啦, 細細粒, 上次兩老去大澳都無我地份, 話我地太大份, 果度d街道窄, 唔啱我地喎!