Sunday, April 19, 2009

西貢遊





今日帶咗珠珠入西貢沖涼剪毛, 係放低珠珠扮靚之後,

我地就同粒粒係西貢周圍逛逛喇! 係逛既時候,

我地就遇上毛毛, Spicy, Bingo & BBG呀!

佢地今日一齊去白腊行山同埋食海鮮呀!

本來我地都有份去架~! 不過因為老公又唔食海膽,

粒粒珠珠又唔可出太耐街, 所以我地就無應約喇!



雖然我地無得去, 不過我地都影咗好多相呀!

這就是可愛的毛毛喇!













老公仲抱起可愛既毛毛影呀!





跟住就係超靚既Spicy & Bingo喇!





我都同佢地影番相先.





大合照嚟喇! 不過個個都唔合作架!





4 comments:

毛毛媽 said...

你影d相好靚呀,係成日多咗對攝石腳喺度啫!ha ha ha.....

Emily said...

呢位毛毛係咪我地下星期去西頁食海鮮的朋友仔呢?



Come and visit my new blog babe~ :D



http://hk.myblog.yahoo.com/emily-chis

chunjudy said...

alice

嘩,你地好開心呀,星期日我地都可能會帶埋bb去西貢行下,想問下哩隻花8哥毛毛,會唔會係8哥街市既朋友仔呀,

因我知8哥街市有隻花8 哥,佢地好可愛呀~~~

Spicy said...

真係好開心果日可以撞倒你地呀! 約都唔去, 估唔倒撞就會見倒喎. 哈

哈, 緣份真係躲也躲不了.