Thursday, April 30, 2009

窩心的禮物!!!!!!!!!!!!!!!!!





早前收到一份好窩心既禮物呀!

就係泡泡茶親手刻咗兩個粒珠印章比我呀!

兩個印章我都好鐘意呀! 尤其是有個皇冠果一個,

我特別喜愛呢!

我已經印咗好多粒珠透明袋喇! 係粒珠甜點真係大派用場呀!

泡泡茶真係好多謝你既心意呀!



以下就是包裝精美既粒珠印章喇!





除咗印章之外, 泡泡茶仲整咗好多美食送比我呢!

首先就係榴槤慕絲, 超級好味道呀!

每一口都好似食緊榴槤肉咁! 真係好正呀!





其次就係有香濃牛油味既磅蛋糕喇!





我同泡泡茶咁近, 真係感到好幸福呢!



好多謝你呀!

3 comments:

毛毛媽 said...

印章都可以自己刻?好勁呀!

泡泡茶 said...

蛋糕 d cream 唧得好肉酸, 溶溶地, 不過呢個榴槤

mousse真係極品黎,哈哈

travelcake said...

嘩!我覺得好似kinder 出奇蛋咁,好多surprise呀!