Saturday, April 25, 2009

是日晚餐





好似好耐無post過是日晚餐喇!

其實我無偷懶架! 我而家一個星期都會煮二至三日飯,

不過無特別影相咋!



我今日整咗三餸一湯, 有黑椒香草焗雞翼, 豆腐蒸魚滑, 清炒菜芯苗,

同埋青紅蘿蔔粟米鮑魚邊煲豬"月展".

個黑椒香草焗雞翼係第一次整架咋!

老公今朝話要食焗既雞翼, 於是我就隨意奄咗啲雞翼去焗,

好彩焗完既成品, 佢話好好味, 放心晒!!!!!!











3 comments:

cool said...

嘩...而家先係20:15咋喎

已經食飽飽兼貼埋相添啦....

(我都重未食飯呀)

頭先切泡菜時試左少少,好正呀))

因為我唔食得咸,呢個味唔喊,好啱我呀,

謝謝!!!

yumi said...

你係咪有新動向, 番學 ?? 好呀.你真好心機,成日煲湯.

QQ said...

這個是日晚餐真的好吸引呀~~~~ 焗香草雞翼,一定好好味... !! .