Monday, June 29, 2009

Rocky Road @V@





尋日又整咗雪糕, 今次整咗Rocky Road,

這個口味我係超鐘意架!

有朱古力, 有綿花糖, 又有果仁, 好似出奇蛋咗咁, 滿足晒三個願望, hehehehehe.



我一定會再encore!!!!!!!!!!!





以下食譜修改自"我愛冰淇淋"



Rocky Road雪糕



材料:

可可粉 1.5大匙

(A) 砂糖 1大匙

牛奶 180ml

蛋黃 2 隻

(B) 砂糖 45g

56% 朱古力 60g

淡忌廉 120ml

夏威夷果仁(已烘) 太約10粒

綿花糖 適量



做法:

1. 先把已微烘的夏威夷果仁切成小粒, 備用

2. 把可可粉和(A)砂糖混合均勻, 備用.

3. 小鍋入倒入牛奶加熱至快沸騰即可, 備用.

4. 在大盆中放入蛋黃和(B)砂糖, 打發至接近白色的狀態.

5. 將(3)的牛奶小量多次倒進(4)的蛋黃糊裡攪拌均勻.

6. 然後把(5)的混合物倒回煲內, 煮至82度(要一邊煮, 一邊攪拌), 離火. 接著待它降溫至60度, 把朱古力加入, 

攪拌至融化.

7. 取小量(6)加入(2)的可可粉糖裡攪拌均勻, 然後再把剩餘的(6)也加入攪拌均勻, 再以篩網過濾.

8. 然後放在冰水上, 邊攪拌邊使其降溫.

9. 待大至冷卻後加淡忌廉混合均勻, 接著放入雪櫃3至4小時

10. 當雪糕漿完全冷卻後, 在雪櫃取出, 倒入雪糕機攪拌大約10-20分鐘.

11. 雪糕完成後, 把夏威夷果仁小粒及綿花糖加入, 用木刮充分攪拌均勻,接著倒入保存容器內, 

放入冰箱, 雪至凝固, 即成.

4 comments:

cool said...

原來都唔簡單架喎.....

travelcake said...

哈!你就成日整雪糕食,我就成日買雪糕食,睇黎我地兩個都要控制下先

得,唔係一個夏天之後一定肥了不少

泡泡茶 said...

呢個好味到丫~~~~~我一定會快d整快d整

gloria said...

wooo...真係好正咁喎....

我都好想整呀,我想問下你用邊部雪糕機呀???我想買部呀,又唔知買邊部好喎...so睇下你有咩意

見囉...thx!!!