Monday, April 11, 2011

4月9日毛毛生日派對@沙田麗豪意廊





4月9日係粒粒珠珠既好朋友毛毛生日呀!

我係呢到要再講多次毛毛生日快樂呀!

祝你日日都開心快樂, 健健康康!!!!!!!



承蒙毛媽既邀請, 我地參加了毛毛既生日派對,

果日我同粒粒珠珠扮到靚靚去附會.

另外我仲整咗個三文魚薯蓉芝士狗蛋糕送給毛毛呀!

好彩毛毛好鐘意個蛋糕啫! hahahahaha



我地5點幾就去到沙田麗豪放底個蛋糕,

跟住就同粒珠去城門河會合毛毛及其他朋友仔喇!

我地要同小朋友散吓步呢!









 

珠珠心情好好呢!





兩個行孖嗶





仲越行越埋添!





珠珠笑得幾開心!





難得的合照.





粒粒, 珠珠和毛毛呀!





粒粒唔知望什麼呢!







壽星女毛毛呀!

















Slim的粒粒























我地準時6:30就返回麗豪開party喇!



這裡就係我地坐既地方呢!





情心的一錫

























我和壽星女的合照, 影得好靚呢!























切蛋糕時間喇!

毛毛好開心呀! 我都放心晒!







毛家, sweet family











食飯前大家照了張大合照呢!









小朋友食完蛋糕, 就輪到我地大人食dinner時間喇!





















食飽飽, 再影多一張呀!

係咪好多大朋友和小朋友呢! hahahhaha







在此再一次多謝毛媽的邀請,

我地果曰好開心呢!

1 comment:

cool said...

happy birthday



&



thank you very much