Thursday, April 21, 2011

自製梅酒





浸梅酒

呢段時間好多人浸梅酒呀!

我都要追上潮流, 浸埋一份先, HAHAHA.



青梅只會在清明節後才有得售賣,

但都係賣幾個星期架咋!

要浸快D喇! 就快無得賣架喇!

我搵咗好多地方都買唔到,

好彩有好朋友幫我買咋!



浸梅酒, 有人用中國米酒, 日本清酒

或日本燒酒,

我今次係用日本燒酒,

我自己覺得用日本燒酒浸係最好飲呢!



以下這個食譜, 係我既好朋友講比我知,

如果大家想COPY, 請列明出處, THANKSSS!



青梅酒



材料:

日本燒酒25度至30度: 1份

冰糖: 0.7份

青梅1份



製法:

1. 先把青梅浸洗淨吹乾,用幼針挑去蒂部,再用牙簽把梅身剌出很多小孔,讓酒容易滲入果肉。

2. 玻璃瓶要清洗乾淨, 再風乾,不能有水。

3. 把青梅放入玻璃瓶加入燒酒, 把蓋封好, 先浸六個星期.

4. 已浸六個星期後, 立即加入一半份量的冰糖, 再浸大約五個星期.

5. 已浸五個星期後, 再加埋餘下的冰糖.

6. 全程浸約九個月就可飲用.



**

1. 把蓋密封放陰涼處,梅酒會慢慢成琥珀色的.

2. 冰糖在六個月內加齊.

3. 可以用冰糖、蜂蜜,切不可用白砂糖。

4. 酒可用中國的雙蒸, 三蒸及日本清酒都可以





以下就係我在城市超級買的酒喇!

2 comments:

travelcake said...

我早排都見到街市有嚟D梅賣,原來可以咁做嘅!

Anonymous said...

多謝