Monday, April 25, 2011

快遊大澳





復活節假的第一天, 快遊大澳呢!

本來今日打算帶埋粒粒珠珠去架!

不過天文台預告有雷暴,

粒珠都係留在家中會好d喇!

我一早送完貨, 就返家同老公會合,

我地渣車到屯門, 然後再在屯門搭船入大澳

(老公話呢個方法係最快的).



我地入到去第一件事係去買花膠呀!

我差不多年年都會去入一次貨的,

有一間係買開, 又平又靚, 最緊要係唔會呃我呀! 哈哈!











買完重要既東東 , 跟住就不停地食食食喇!

我地喺大澳逗留咗個半鐘, 就差不多食足咁耐呀!

我地食咗茶果, 豆腐花, 魚蛋, 燒賣, 砵仔糕, 桂花糕及 燒魷魚.





































買完食完, 我地就走喇!

返去既時候, 仍然係好好天氣,

我覺得今日比天文台呃咗……………………………………………………………



小部分戰利品








2 comments:

Ling said...

你好,可否請問大澳買花膠大概價位多少呢? 我從台灣來的

Alice said...

Hi Ling,



如果沒有記錯, 大約HK$750一斤



ALICE