Saturday, May 17, 2008

新玩具 - 曲奇槍





早前朋友幫我買把曲奇槍, 見今日有時間, 就立即試試看.

效果非常之好, 方便, 快捷, 唔駛唧得咁辛苦, 一"禁"就得喇!



我今次用咗車厘哥夫曲奇既食譜, 我覺得都幾易控制, 幾好玩, 同唧花好唔同.











這把Wilton 既 Cookie Pro - Ultra II 係尖沙咀買既.

Shop Name : Gourmet Kitchen

Address : Shop 3301, Harbour City, TST, Kln.

Web-site : http://www.gourmetkitchen.com.hk

Price : HK$240.00

7 comments:

Emily said...

有新玩具^_^

ahcool said...

真係好good.....

我又要減定肥先啦haha

Catherine said...

Cookies 真的好鬆化, 好好味呀 (多幸福的我可以品嚐)

Thanks

amyboy said...

YEAH~ 好開心呀! 今次有我份.

我覺得..... 超))))))))好味呀! 真係好勁哦!

chunjudy said...

HI,

想問問這款曲奇槍好用嗎,今日行過好想買,但個sales 話用曲奇槍既食譜同一般既有分別,同埋要睇天氣架喎,

有時要加多d蛋咁講,佢講到好麻煩咁,所以最後都無買,我都好鍾意整車里歌夫曲奇,如用這食譜可以用曲奇槍嗎,

因我每次用唧袋都會整爛架,唔識用唧袋,,,好多問題tim, sorry

謝謝

alice0209 said...

Hi Judy,



我覺得用曲奇槍做車里哥夫曲奇係無問題既,

不過用曲奇槍就唔係個個食譜都用到就真.



Alice

chunjudy said...

Alice,

好多謝你既回覆,我屋企人最鍾意食車里哥夫曲奇架,好似好啱咁喎,但又想問問如果我買了曲奇槍的話,你可

否給我一些曲奇槍專用的食譜呢?真的很不客氣哦...

多謝

judy