Sunday, May 11, 2008

芒果布甸{@V@}





美味香滑可口既芒果布甸嚟喇!

近排既芒果真係又抵又靚, 而且老公又想食,

所以我就整咗.



這個食譜係同事比我既, 係嘴雕王(我老公)話最好味既一個, 

我試過好多個食譜架喇! 佢個個都話唔好味架!

除咗這個. 




芒果布甸



材料
:



芒果 4

雞蛋 2

花奶 1.5


芒果味香油1/4茶匙(可不放)

滾水 2


芒果味啫喱粉 2




method: 



1.
將啫喱粉放入一大碗內,加入滾水 ,攪溶,待涼


2.  將所有芒果去皮,一個弄成茸, 另三個切碎

3. 將雞蛋打散, 加入花奶再拌勻, 然後倒入(1) 中攪勻, 最後加入(2)及芒果味香油 


4. 倒入一個已用冰水搪過的盆內, 冷卻後放入雪櫃內, 凝固即成.

 


5 comments:

connie said...

好靚呀!我都好想吃呢!不過你隻碟好特別呢!

travelcake said...

好靚!我而家唔食得芒果,遲D一定要試下!

Catherine said...

好好味呀...我又想吃...呵呵呵

mommydearest said...

yummy!

ahcool said...

似是簡單喎....

日都試整下先...