Monday, May 05, 2008

壽桃蛋糕





尋日又同阿Ter去咗跟Tony Wong 學蛋糕, 今次學既係一個立體蛋糕, 

一個好睇唔好食既蛋糕, 因為內裡實在太多Cream喇! 

除非你地係好鐘意食Cream Cake喇! 否則就...................................



今堂學咗好多野呀! 有點樣張個Cream Cake"抆"靚既技巧, 

又學咗一個好香雞蛋味既蛋糕喇!

仲有點樣運用杏仁糕等等.........



上圖既作品係Tony Wong既, 下圖係我既!


18 comments:

Emily said...

wow...好得意好靚呀,不過真係好多cream呢...

YUMI said...

嘩,真係好想同你一起去學野呀. 一定好開心. 你地次次整0個都好

難, 買左佢本書都整吾到 !!

Catherine said...

大開眼界...勁旅!!

Catherine said...

大開眼界...勁旅!!

ahcool said...

哦~~~唔怪得要用咁多cream啦...

原來內裏係一層一層既...

amyboy said...

WA~ 好勁呀! 原來入面係咁的.

咁個"定" 係咩黎架?

Chloe Wong said...

HIHI好耐無見~~你同Andy哥哥最近幾好嘛??粒珠真係越黎越"卡娃

兒呢"~~個蛋糕真係好靚呀~~可惜真係好似用左幾多cream咁喎~~

仲諗住叫你幫我整一個添~~~~見到cream都怕怕>.<

sarah said...

你整d蛋糕好靚呀!! 我想問係邊度可以跟tony學整蛋糕呀??我揾

咗好耐都揾唔到!! thx!!

alice0209 said...

Emily & Ahcool,

真係好多Cream架!



Yumi,

你遅d就可以同我地一齊學蛋糕喇!



Catherine,

Thanks!



Chloe,

真係好耐冇見喇! 你幾好嗎?



Sarah,

我係朋友幫我報名架! 等我問吓再reply你喇!

Ter said...

哈哈, 你個桃熟過我的少少哦......



我的朋友大讚呀, 重奶味的cream+濃味的蛋糕, 原來很match,

呢個蛋糕...我諗要encore呀!



仲有多謝你的食食呀, 那晚拎回家飯後諗住影相, 唉...轉頭已

經......食緊呀..好好味呀...我和家人都好多謝你呀!

connie said...

嘩!好得意呀!原來要咁多cream,我好想學一個立體golf 蛋糕

呢!你知否哪裡可以學呢?

alice0209 said...

Ter,

不用客氣喇!

你個fd真係好愛Cream Cake呀!



Connie,

這個不太清楚呢! 如果我知道send e-mail比你喇!

mommydearest said...

beautiful, great for parents' birthday!

travelcake said...

睇外型都好正喎!做比老人家,一定好開心!

過客 said...

hello,妳好,無意中看到妳的blog,想請問妳在那兒跟黃sir學習這蛋糕呢?請多多指教,謝謝!

plcom@yahoo.com.hk

Suki said...

你整d蛋糕好靚呀!無意中看到妳的blog,想請問妳在那兒跟黃sir學習這蛋糕呢?

學整蛋糕呀??我揾咗好耐都揾唔到!! thx!!

monsuki626@hotmail.com





好心急想去學呀

alice0209 said...

Hi Suki,



這個蛋糕我係在Citysuper學架!

不過唔知現在仲有冇.



Alice

RAHUL said...

BEST ARTICALS.