Tuesday, May 06, 2008

名廚 - Tony Wong





早前跟名廚-Tony Wong學蛋糕, 果日我地整咗個栗子黃梅杯.

Tony 真係好細心好好人, 有問必答, 好有耐性地教我地, 完全沒有架子.

名廚真係名廚, 特別唔同既,
 



這是Tony的製成品





這是我的^.^





Tony Wong 簡介 

Copy from Characters Publications Ltd.


入行三十年,現職帝苑酒店行政糕餅總廚。

一絲不苟,力求創新,是本港著名「型仔總廚」,常於各大報章雜誌曝光。

別看他的樣子便以為他是日本人,其實他是個不折不扣的「香港仔」,想當年加入文華東方酒店當學徒,「紅褲子」出身養成好學不倦、刻苦耐勞的精神。

座右銘是不斷努力、不恥下問。當別人趁「落場」時間賭錢賭馬時,他看準時機學好英文,深知在他那個年代,能夠和外籍主廚溝通,懂得看英語食譜,所知所學自然更多。

即使今時今日,他看日文食譜時,也把日文飲食字典放在手邊,甚至會捉�日本朋友問個究竟。就是這種活到老學到老的精神,讓他的事業步步高升,讓他手裡的蛋糕漸臻化境。三十年來,他堅持以正統及衛生的方法處理材料及蛋糕,理想是開設一間糕餅廚藝學院和甜品餐廳,和大家一同分享甜品情趣。

6 comments:

travelcake said...

好似好吸引咁. 我都好耐無入廚了

ahcool said...

我又好想食喎,

快d教我,

等我係年夜飯或過年拎番去比班嘩鬼食yeah...

Eva said...

我有買到佢兩本書,

你真好喇,有得跟佢真人學習!

一定穫益良多呢!

路人 said...

好靚仔呀!!!

misaki said...

你好呀,

我想問下係邊度可以上佢既堂呀??

點樣可以報名?

謝謝。

alice0209 said...

HI MISAKI,



TONY已經沒有再教了.