Tuesday, January 06, 2009

北海道牛奶布丁





早前見阿Ter整咗多牛奶布丁, 而且佢又講到咁好味,

最重要係似北海道牛奶布丁既味道,

於是我一有時間就立即試試喇!

果然無介紹錯, 真係非常好味道, 連老公都話好似, 讚!



牛奶布丁

(來自"我愛布丁"一書



材料:

魚膠粉 10g

水 2大匙

牛奶 320ml

砂糖 60g

鮮奶油 150ml

雲哩拿油 小許



預備:

將魚膠粉倒入水裡, 泡開備用



作法:

1. 在鍋裡倒入牛奶, 砂糖用小火加熱.

2. 砂糖溶化之後熄火, 加入已泡開的魚膠粉攪拌至溶化.

3. 依序加入鮮奶油, 雲哩拿油混合.

4. 用萬能濾器等過濾.

5. 注入模型, 放進雪櫃冷藏至凝固.

2 comments:

cool said...

嘩))你聽日要打比我詳盡口述比我知呀......

travelcake said...

我今日都做左黎個,不過加入了栗子茸,質感真的好OK呀!