Thursday, January 01, 2009

Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!





新的一年新的開始, 在此祝大家身體健康, 事事順利, 日日開開心心, 快快樂樂.

尋晚除夕夜, 我同老公都無出到去慶祝, 我地只係在屋企整食食.



今日係2009年既第一日, 我就發生咗一件超開心既事情,

事原係今朝同老公去九龍灣大榮華飲茶, 因為一張點心紙而發生既.

我地既對話如下:



我 : 唉! 張紙唔係好多點心咋喎! 不如你背咗去囉!



老公 : 你咪玩喇! 不如你背喇!



我 : 好呀!



老公 : 如果你一個星期內背晒張點心紙, 我送個LV比你............



我 : 好呀! 係咪真既先!



老公 : 真既, 你背晒就得喇!



我 : OK! 絕對無問題! (心想: 今次羸梗喇! 背東東係我既強項呀!)



跟住係飲茶既途中, 我已經背咗12個, 返到屋企我就繼續努力, 

唔駛二個鐘, 我已經背晒整張點心紙喇! 

跟住就係老公面前背墨, 結果係全對呀! Wakakakakakaka



我啱晒老公梗係遵守佢既承諾喇! 今晚我地就立即出去買袋袋喇!

而我就請老公食峰壽司, 今日真係好開心呀!

老公好多謝你呀!



以下就是我背的點心紙喇! 要背得順次序同埋有number架!





這就是我羸咗既LV袋袋喇!

 



以下是今日買比粒粒珠珠的新年禮物

8 comments:

amyboy said...

WAKAKAKAKAKAKA

果然厲害呀!!

Happy New Year!!

travelcake said...

嘩。張點心紙話多唔多話少唔少喎!

你有付出努力,黎個袋袋抵獎啦!keke



Happy New Year!

Ter said...

happy new year, 新一年有個開心的開始, 一定會一切順利



張點心紙....你俾我實背唔到, 我的記憶力係超低, 個袋真係你win得實至名歸哦

Anonymous said...

你真係好勁

cool said...

你唔係呀.....

咁多都背到?

重要背埋號碼喎....

真係抵你拎到呢份禮物既....yeah~~~



Happy & Healthy 2009

Catherine said...

嘩, 我覺得你們有好情趣呀, 2小口子非常 sweet !

當然 Alice 你都好叻女啦, 可以win 個 LV. 勁呀!!

奧利芙 said...

多謝你的祝福!

你老公真係有口齒! 你真幸福呢!

做咩唔show 晒個手袋來睇吓呀~

YUMI said...

背哂 ??????!!!!!!!!!!!! 你真係好勁, 不過其實你老公點都會買比你la.