Sunday, January 11, 2009

三色唧花曲奇@V@





早幾日終於整咗輝Sir既唧花曲奇喇, 真係好易做, 又鬆脆, 又好味呢!

希望收到既朋友仔都會歡喜喇!



我覺得如果有多餘既蛋白做這個曲奇就最好喇! 

因為唔駛浪費食材, 我早前整Cream Brulee既時候,

不知餘下幾多蛋白, 所以做這個cookies就perfect喇!













另外我係送曲奇比泡泡茶既時候, 佢又做咗個提拉米蘇比我呀!

真係十分開心呢! 個提拉米蘇好好味架! 又香, 又滑, 超讚!!!!!!!!





三色唧花曲奇

(食譜參考自 : AM730食譜 by 輝SIR 和 TraVeL CaKe)



原味唧花曲奇

材料

牛油 125g

高筋粉 75g

低筋粉 45g

粟粉 45g

糖粉 50g

蛋白 30g



做法

1. 牛油室温放軟。

2. 高筋粉,低筋粉,粟粉同篩,備用。

3. 牛油攪勻,加入糖粉攪至奶白色,再分次加入蛋白。

4. 加入所有粉類攪勻後,放入唧袋唧花。

5. 以180度焗15-20mins至金黃色 。





朱古力味唧花曲奇

材料

牛油 125g

高筋粉 50g

低筋粉 38g

粟粉 38g

無糖可可粉 30g

糖粉 55g

蛋白 30g



做法

1. 牛油室温放軟。

2. 高筋粉,低筋粉,粟粉及無糖可可粉同篩,備用。

3. 牛油攪勻,加入糖粉攪至奶白色,再分次加入蛋白。

4. 加入所有粉類攪勻後,放入唧袋唧花。

5. 以180度焗15-20mins至金黃色 。





綠茶味唧花曲奇

材料

牛油 125g

高筋粉 72g

低筋粉 42g

粟粉 42g

綠茶粉 9g

糖粉 50g

蛋白 30g



做法

1. 牛油室温放軟。

2. 高筋粉,低筋粉,粟粉及綠茶粉同篩,備用。

3. 牛油攪勻,加入糖粉攪至奶白色,再分次加入蛋白。

4. 加入所有粉類攪勻後,放入唧袋唧花。

5. 以180度焗15-20mins至金黃色 。





備注:

1. 焗好後可繼續把曲奇放在焗爐內,用餘温把曲奇內的多餘水份抽出,曲奇就會更鬆化及存放一點

12 comments:

cool said...

wa))))))))))))))))))))))))))))))))

travelcake said...

嘩。三款不同味道,不同sharp的曲奇,好鬼吸引呀!

Chloe said...

>.<無我份~~我唔制呀~~~

泡泡茶 said...

好好味呀, 我同D同事好快就分哂, 哈哈, 仲唧得好靚添, 你成日請我

食咁多野, 真係唔好意思呀, 仲比得一杯咁少>.< 等遲D得閒D一定整

多D CALL你落黎架

amyboy said...

今朝一早睇 blog, 見到 wa ~ 好正!

心諗唔知幾時有我份.

因為一定唔會次次有我份架咩. 就算係我都唔好意思呀!

估唔到下午接到來電.

我一見到佢電話. 我就話. 聖誕老人黎啦. wakaka

好開心哦!!! 好開心哦!!! 好開心哦!!!

YUMI said...

嘩, 有埋個靚盒, 200分 !!

Yves said...

等我都試試先, thanks for sharing ar!! :)

Cathy said...

hello妳好呀﹗我在網上搜尋到你這個網,也跟着妳的食譜去做,的確很不錯呢﹗

但我發覺那團混合物很硬,很難用唧嘴唧花紋,最後換了一個很大的唧嘴才「唧得出」。

請問唧花有沒有甚麼秘訣?

alice0209 said...

Hi Cathy





這個曲奇麵糰, 我又唔覺得太硬, 你會唔會個牛油未放軟就用呀?

OR 你打牛油既時間打得未發.

另外唧花沒有甚麼秘訣的, 不過唧曲奇係一定用比較大既唧嘴架!



ALICE

misaki said...

你好呀~

我剛剛住住你個譜黎整呀

不過就咁用左中筋黎整

唔知會唔會因為里個既關係

我焗出黎無左個花型!!

唉~~



另外我想整埋咖哩味呀

係咪好似古力個個份量就得嫁喇??

thx u ar~~

misaki said...

係咖啡味先岩ar

alice0209 said...

Hi Misaki,



我相信一定係喇! 因為我用這個食譜整咗好多次, 個花焗出來都冇改變架!

另外我諗如果你想整咖啡味, 應該用綠茶粉既份量, 你覺得唔夠先再改食譜.





Thanks

Alice