Monday, January 05, 2009

CrEMe BRulEe





早前睇大少奶個Blog, 見到這套Creme Brulee Set, 一睇就好想買喇!

一知道從那裡可以購買之後, 我就第一時間去訂購.



我係早幾日就試咗槍喇! 我整咗美味DIY既Creme Brulee,

口感同味道都非常好, 個焦面呢! 我就燒得唔太靚, 有幾點黑點.

有待練習去改進呀!

這套Set既火槍真係非常唔錯, 火力唔太大, 而且又比較安全.

老公都話放心比我用.



6 comments:

travelcake said...

好靚喎!我都唔敢用火槍,我怕自已handle 唔到。

YUMI said...

yummy yummy, 我仲記得我上次去學整咩蛋糕都用過,我都吾係好夠膽用, 所以我一定試吾到

你呢個食物. HEHE

cool said...

呢個甜品...我都好like架

Ter said...

雖然呢SET東東都貴左啲, 但就係鐘意佢個火唔太大...



你整得VERY GOOD呢....

connie said...

好靚呀,我都想買呢?可否話我知在哪兒買呢?

alice0209 said...

Connie,



我係在PCCW Online Shop購買架!

你 click 入去睇睇喇!

http://www.pccwshop.com/onlineshop/cms/main/product/t4_e/t4_e.jsp?

cname=NO.1+SHOPPING+GALLERY&type=pd&lang=en&id=299&itemCode=SG1768&