Monday, January 19, 2009

Cream Cheese Chiffon Cake





今次又係戚風蛋糕呀! 不過今次係芝士味, 係第一次整的,

這個戚風既味道有d似日式芝士蛋糕, 好軟綿綿, 非常可口.

如果大家屋企剩餘百幾個g芝士, 唔知用來整什麼的話,

最好就係整這個戚風喇! 啱啱好用埋餘下既芝士, 唔駛浪費食物.



以下食譜係我一位好朋友比我的.



芝士戚風蛋糕



17cm 戚風模

材料:

1. 蛋黃(L) 3個

2. 忌廉芝士 100g - 200g (今次我用咗150g)

3. (A)砂糖 20g

4. 沙拉油 40g

5. 牛奶 100g

6. 低筋麵粉 80g

7. 蛋白(L) 4個

8. (B)砂糖 40g



準備:

1. 低筋麵粉過篩,備用.

2. 預熱焗爐180度.

3. 將忌廉芝士室溫放軟.



做法:

1. 將忌廉芝士和(A)砂糖用電動打蛋器打至軟滑忌廉狀.

2. 然後分2次加入牛奶拌勻, 接著再加入沙拉油拌勻.

3. 然後將蛋黃分3次加入拌勻.

4. 接著把已篩過的低筋麵粉一次過倒入(3)中, 用打蛋器攪拌至光滑柔潤. 備用

5. 在別的鋼盆放入蛋白, 用電動打蛋器打至發泡, 加入一半(B)砂糖 , 繼續攪拌, 

再加入剩餘的(B)砂糖 ,繼續打發, 打至可以拉出尖角後, 蛋白霜完成.

6. 取1/3蛋白霜加入(4)中, 用打蛋器攪拌均勻, 再倒入剩餘的蛋白霜, 輕手地攪拌均勻.

7. 將(6)從稍高一點的位置一口氣倒進模中,

8. 用兩隻手提起模型然後放下輕敲, 讓裡面的空氣釋出, 用180度焗30分鐘即成,

9. 一出爐後, 立即倒扣. 冷卻後, 脫模, 即可

8 comments:

Chloe said...

我想試下呢個>.<下次有空幫我整丫~~唔該

cool said...

係咪你D攝影技術勁呢,個蛋糕真係好吸引呀......

travelcake said...

見到都想食呀!

amyboy said...

芝士味係咪有左 d 蛋味架?

mommydearest said...

心想事成! 身体健康! 主恩满满!

YUMI said...

我都好有興趣呢個wor, 我都有買左cream cheese . 又吾想又整cheese cake. 整下呢個先.

hehe

YUMI said...

我整左LA. 超好咪, 好鬆軟,不過吾知點解我個圍邊縮左, 好似個胡LO咁, 係邊度做錯呢, ??!! 凡

跟足你份量,都係150g cream cheese. 係咪打蛋白出左問題呢

Gloria said...

呵呵,呢個就係你地講果個好好味芝士蛋糕....umm...我決定即刻放工返去試試...yeah!!!