Saturday, January 31, 2009

網友團拜日

 



今日我地一大班網友一起到尖沙咀飲茶團拜呀!

我地全部都係由為食貓認識架! 不經不覺已經好幾年喇!

雖然唔係成日見面, 但每一次出來都有說不完的話題, 真係好開心呢!



今次我做咗以上既藍莓牛油蛋糕來做伴手禮, 希望大家都歡喜喇!

另外我就收到泡泡荼同Gloria做伴手禮好開心呢!



這是我和Beku合照, 因為Beku不停地郁, 所以Beku個樣有小許震呢!





這是成日都笑咪咪既柏言喇!







我收到既伴手禮呀! 好精美呢!





以下就是泡泡茶的奶茶Muffin同埋金磚兩粒





以下是Gloria的好鬆脆曲奇







我地飲完茶後, 我同Gloria, Esther一齊去咗行超級城市,

跟住我地三個都買咗新年禮物比自己呀! 真係買得好爽呀!

8 comments:

cool said...

beku&柏言bb都好得意好可愛呀



祝佢地身體健康 快高長大....

YUMI said...

哈哈. 柏言尋日都算係咁,無咩點曳 !! 多謝你的蛋糕. yummy !! 仲有,我會再整個cream cheese

cake, 太好味呀.yeah

Gloria said...

嘻嘻,果然updated得好快啊!果日真係開心,見到2個可愛bb,又見到幾個志同道合朋友

仔,heee...



個蛋糕模我2個亞妹都覺得好amazing呀...haaa...睇下今個星期可唔可以試下整先...

Gloria said...

haa...講漏左,你個藍莓蛋糕好正呀!!!thx a lot!!!

QQ said...

我都update左個blog勒~~~唔好意思, 我真的來去匆匆呀; 下次一定玩到最後~~~!!!!

amyboy said...

個心型蛋糕盤好得意喎!

係咪可以整中間係心型架?

快 d 講我知!

Ter said...

禁快出左POST呀, 兩個BB都好可愛



你的蛋糕...好好味, 我星期日用來做茶點招呼朋友, 真係好好味呢



係喎, 今次新年聚會真係短左啲, 下次等BB大個啲啲, 可能玩耐啲呢

travelcake said...

我食咗啦,好好味呀!多謝你呀!