Saturday, April 03, 2010

十下十下





今日同老公係屋企打邊爐, 好耐無試過喇! 好正呢!

今次我地唔係買咗好多野食, 不過都食到勁飽呀!

我仲整咗甜品都唔知食唔食得到呀V_V



今次我地飲咗支係北海道買既桃白酒,

好香桃味, 又唔會太甜, 正呀!



大家睇吓我地食咗什麼東東.



什錦丸及虎蝦





鮑魚及象拔蚌





A5和牛片及A3手切和牛





佐賀和牛粒及黑豚肉





仲有油麥菜無影到! 我地全部食物都食晒, 一D都無剩架!

2 comments:

毛毛媽 said...

加多雙筷子呀唔該!

travelcake said...

用和牛打邊爐,真係睇見都流口水呀!