Thursday, April 22, 2010

粒粒的至愛 - 海豚公仔





粒粒好好好好鐘意這隻海豚公仔架!

佢係由兩個半月開始同佢一齊到現在架喇!



粒粒所有公仔佢都唔會玩,

只會同這隻海豚傾計同埋玩,

當我知道佢咁鐘意這隻海豚後,

我已經係DOL買晒佢d貨, TOTAL6隻,

但當我買晒之後, 係依2年,

佢已經無番過貨喇!

我係好多地方搵過,

都唔見這隻海豚既影蹤,



我而家得返一隻新架咋!

如果大家見到這隻海豚既影蹤,

麻煩通知我,

謝謝!



這是已經玩到舊咗架喇!







現在唯一一隻新的.





1 comment:

毛毛媽 said...

粒粒同毛毛一樣,又係對一件玩具情有獨鍾,你都好呀仲有一隻,我d龜龜已經無晒存貨啦!