Saturday, April 24, 2010

Today is Shopping Day *V*





今日一早就同老公過海食早餐, 跟住就去SHOPPPPPPPPPPPPING喇!

我地好耐無去買咁多東東, 仲要買得咁開心tim!

我地又買袋, 又買衫, 又買褲連刀都買埋呀!

真係好正呢!



我地係sogo買咗把日本kyocera京瓷陶瓷刀,

這把刀切東東真係好輕鬆, 好似唔駛用力咁,

而且都幾安全, 啱晒我依d倫盡王呀!

見佢特價由千幾蚊減到六百尾,

老公話無問題.......即買, 好開心呢!



日本kyocera京瓷陶瓷刀





Shopping完後, 我同老公再去咗YVES KITCHEN既春季田園市集,

去YVES KITCHEN就係要支持我的好朋友泡泡茶喇!



以下就是我的收穫喇!

No comments: