Tuesday, April 20, 2010

日本米

崇尚日本東東既我, 終於係早幾日買咗包日本新潟下田米嚟試喇!

本來係好早前已經好想買架喇! 不過以前要返工唔係成日煮飯,

一個星期只會煮一日飯, 我唔想嘥咗包米, 所以一直都無買.

既然而家有咁多時間, 梗係要試試喇!



買咗返來就立即煮飯試食喇!

日本米真係唔同d, 煮既時候,

用水既分量比中國米和泰國米都要小,

但煮出來的口感比較軟身和有"lim"性,

同我係日本食既一樣, 正呀!

雖然係比較貴, 但係值既.

我仲溝埋台灣既五穀米一同煮,

食既時候更有口感, 更好味道.



這是在城市超級買的日本米-

跟據我啲朋友所講新潟縣出產既白米, 係good good good的.








這是好好好朋友從台灣買回來給我的, 香港無得賣架!

這個免浸的五穀米, 真係又方便, 又健康, 又好味, 我同老公都好鐘意架!


1 comment:

毛毛媽 said...

你d朋友咁好嘅,包免浸的五穀米真係幾方便喎,希望遲d香港都有得賣啦!