Friday, April 23, 2010

日式清酒煮蜆@v@





日式清酒煮蜆, 我同老公都好鐘意食架!

不過一直都未試過係屋企整.

直至前日見到yycake整咗, 而且又post咗食譜,

最重要做法又非常簡單.



今日我就立即整嚟試試喇!

真係好易整同好好味,

我同老公都好鐘意,

我仲用咗一個未用過既LC嚟整,

個feel仲正呀! hahahahaha



yycake, 非常多謝你既分享呀!



yycake的食譜-->日式清酒粉絲煮蜆



我係用咗這支日式料理酒嚟整架!

酒精成份有12.5度架!

1 comment:

yy said...

嘩...你重整得好味過我咁....

好..我得閒又買d大隻d的蜆再整過,但唔要辣,因為小朋友唔食得...哈..