Tuesday, August 31, 2010

3日..................





仲有3日我又去日本喇!

今次係第一次隔咁短時間又再去架!

真係好開心呢! 好多謝老公呀!



今朝打咗小青瓜蘋果橙汁,

好清甜, 好好飲,

又係好飽肚, 飲完唔駛食早餐都得.



這杯汁有瘦身排毒的功效,

真係日日飲都得呀!XDDDDD







下午返來, 超熱呀!

我打咗火龍果菠蘿汁,

飲完真係舒服晒呀!





剛剛老公堂妹嚟咗我屋企,

我梗係打返杯汁比佢飲喇!

佢話想飲西瓜味的.

於是我就打咗西瓜菠蘿汁.

好清甜, 好解渴,

如果個西瓜靚d, 我諗仲好飲呀!



西瓜含有充沛的水分, 可快速解除口乾舌燥的症狀,

並且有許多鉀, 具利尿的作用, 鹿降低體溫,

讓人覺得清爽; 菠蘿也是汁液豐富, 纖維質含量多.

這種汁是最多的消暑解渴, 避免口乾舌燥的聖品.



以上蔬果汁的營養資料,

全部來自蔬果汁的自然療法一書 及 貴夫人附送的生機飲食.

1 comment:

cool said...

等我清哂d存貨就入番個菠蘿先