Sunday, August 22, 2010

夫人來喇!!!!





夫人到左喇! XDDDDDDDDDDD

我既新玩具就係”貴夫人生機精華萃取機”喇!

這部機多功能集於一身, 可以整果汁, 豆漿, 乜糊物糊, 西式湯水等等,

按一個製打60秒就搞掂, 絕對不會因打得耐以氧化,

而且某些生果仲可以原個放入去打, 真係超good呀!

十分有益健康呢!



我其實一直都有留意這類blender, 不過起初覺得太貴,

幾千蚊買部榨汁機, 好似唔係好值.

但經過同朋友詳細研究, 我地覺得買咗對健康真係好會d,

而且我地又與其他牌子作出比較,

最後大家都覺得貴夫人係比較好, 同埋價錢係最合理的.

而我自己亦覺得貴夫人既理念係最好, 超buy呀!



有興趣可以睇吓以下video就明白架喇!



貴夫人(一)



貴夫人(二)



另外我係同幾位朋友一次過買的,

個SALES姐姐比咗個靚仔價錢我地,

而且仲送咗一份好實用既禮物, 真係超開心呀!

果一間果然係我最愛既百貨公司呀!



以下就係夫人既真身, 同埋夫人第一次打既果汁喇!

今次整咗蘋果, 黃金梨加火龍果, 十分有益健康呀!



1 comment:

cool said...

哈.....個電煱幾時開張好呢...



我都好叻,一入門已經開左2次工啦...



講真,呢部機真係唔錯唔錯...