Monday, August 09, 2010

牛扒





今日突然好有mood好想整牛扒呀! 於是一早就同老公去九龍塘買扒喇!

我地又買牛, 又買羊, 又買菜, 好開心呢! (因為我係好鐘意同老公一齊買餸架!)



買齊材料返到屋企都唔會立即開工住,

我首先要幫寶貝粒沖涼, 然後又要焗muffin,

跟住又再整大餐比d寶貝食, 搞掂晒其他東東,

我才預備今日既晚餐, 我整個45分鐘就搞掂喇!



我整咗 – 煎牛扒, 香草焗羊架, 牛油蒜茸焗蘑菇,

蒜茸西蘭花, 餐酒- 白桃&梅清酒.



這一餐我同老公都食到好飽呀! 我最鐘意睇到老公食到好飽既樣子,

勁滿足呢! XDDDDDDDD



食完晚餐, 我在9點幾仲整咗甜品架!

今次整咗心太軟, 用咗仙姐既食譜, 超GOOD 超好味呀!

不過食晒先記得無影相……………………….

2 comments:

可羅米 said...

我都去左食和牛.....勁開心

yumi said...

去左邊度買牛扒呀 ?