Monday, October 22, 2007

小休12日

Alice Kitchen會小休12日喇! 

我明天大清早就會去北海道旅行12日喇!

我而家既心情有開心, 又有唔開心, 

開心既係好興奮,又可以再次踏足北海道這個地方, 風景優美,  

食物美味, 和藹既日本人,

真係好期待呀!

至於唔開心既, 就係要濶别我的寶貝粒粒&珠珠12日呀!

我真係會勁掛住佢地呀!



今次個trip我會帶埋note book去, 希望我可以每日都為大家帶來一些update旅遊資訊喇 !

6 comments:

小鳥 said...

have a nice trip ahhh

YUMI said...

咁你玩得開心d la. 會吾會2個去,3個番呀.. ha ha..

Anonymous said...

玩得開心 d 呀!

唔洗掛住我!

keke

misoma said...

點解我 show 唔到個名o既!

樓上個個我黎架 misoma!

travelcake said...

好呀! 等你每天匯報. 等我又回味一下北海道先:D

qqlam said...

可唔可以用web cam同粒粒and 珠珠見面呀 /?