Monday, October 22, 2007

身體健康!!!!!!!!

大家好呀!我都有一段時間冇update個blog喇!

事原係因為我同小珠珠都病咗.

我由北海道返來幾日就開始病喇!病到此時此刻都未好返, 

至於我隻小珠珠仲比我嚴重,  尋晩仲去咗動物急診室tim, 

好彩唔駛留院咋! 

我希望我同小珠珠可以快d好返喇! 我睇見佢又辛苦, 我又辛苦又心痛.



另外北海道遊記就嚟完成喇! 

希望我快d好返, 有多d精神同時間, 

就可以upload去嚟比大家睇喇!

7 comments:

泡泡茶 said...

好好保重身體啊

YUMI said...

咩事咁多日都未好番. 我日日上黎,好心急你個sapporo 日記呀.

travelcake said...

你同小珠都要take care呀! 而家天氣熱, 又多感冒菌, 記住飲多D水, 以防萬一可以

食定D維他命C葯或康鈣C, 加强抵抗力嘛

yveskitchen said...

Take care my dear. :>Yves

misoma said...

小心身體呀!

遊記慢慢整啦~

唔洗急, 慢慢黎, 最緊要快! waka

心心 said...

小心身體啊

alice0209 said...

多謝!大家關心, 我已經好咗好多喇!不過小珠珠就仲有小小病, 希望珠珠快d完全康復喇!