Monday, October 22, 2007

返來喇!!!!!!!!

 



我返咗嚟兩日喇!, 今次個trip真係好正, 我同老公去咗好多原本冇諗住去既地方, 而且我仲去咗好多動物園呀(我好鐘意架),

真係勁開心呀! 我地而家又會plan09年再去喇! 正正正呀!



我依幾日都比較忙, 希望我盡快會整好個遊記比大家睇喇!



而家比住個戰利品篇大家睇先喇!

































5 comments:

Ter said...

嘩...嘩...嘩...



你的北海道之旅真係超正哦 ^_^



有田園郊外住民宿, 又有大SHOPPING, 真係好豐富



超想去 X 100000000陪








小鳥 said...

wahhh u bought a lot wo, i saw Fred Perry shirt ahhhh

travelcake said...

係呀係呀, 等住睇你既遊記. 唸起北海道真係又開心又回味呀.


YUMI said...

嘩,你真係大出血wor,買咁多野, 真開心呀,快d post 多d相呀.

泡泡茶 said...

嘩, 羨慕死人呀, 仲買左咁多野, 開心死勒, 好鐘意你

對nike波鞋呢, 好鬼靚