Monday, October 22, 2007

粒珠的戰利品!!!!





我依排成日上日本既狗仔用品網呀, 目的就係訂野返來比我D寶貝喇!

不過佢唔係個個網既物品都可以ship嚟香港架!

好彩搵到D可以send嚟香港既, 於是就買咗D衫仔比我D 寶貝喇!

今次主要都係買D清清地既款, 比佢地係屋企開冷氣既時候著.

全部都係made in japan架, 又平又靚, 好開心呀! 



只係得衫仔睇咋, 佢地唔肯做model呀!



粒粒珠珠姊妹妝





豹紋粒珠





松鼠粒珠





衛衣











送既毛毯

7 comments:

amyboy said...

好靚呀! 我鍾意豹紋! 正呀!

ahcool said...

一日一件,

一個月都唔會重複呀....

Emily said...

睡衣都要made in Japan...wahahaha

qqlam said...

哇, 真係開心死呀!!!!!

我自己都無買咁多衫.



QQ

YUMI said...

豹紋粒珠.. 原來係sam hui fans.. ha ha ha..so cute

travelcake said...

嘩! 粒粒珠珠D衫仔好靚呀. 仲好襯添!

Chloe said...

真係好鬼靚喎~~~~~如果佢做埋model一定仲cutie