Sunday, October 07, 2007

椰汁紅豆糕 (飯後甜品)





今朝煲咗紅豆, 就整咗這個椰汁紅豆糕喇!

大家都試試呀! 真係百食不厭呀!

今次我用鮮奶取代咗花奶,  個味道都一樣咁好味呀!



椰汁紅豆糕 

(食譜原自adaw的椰汁馬豆糕, 不過我作出了修改)



材料

120 花奶 1小罐

砂糖 260 椰汁 1大罐

英粟粉 150 5

馬蹄粉 20



做法


1
紅豆洗淨用適量之滾水煲焾,隔去水份不要.

2
椰汁,花奶開匀英粟粉及馬蹄粉,

3
5杯煮滾加糖煮溶,慢慢加入已開匀之英粟粉及馬蹄粉內,

不停地攪拌直至煮滾, 加入紅豆又拌匀,倒入一個已用冰水搪過之盆中,

凍後放入雪柜,數小時後切件進食.

紅豆用中大火煲半小時, 然後再焗佢2小時, 再用中小火煲半小時, 再焗佢2小時, 應該可以架喇!

你認為夠淋就得啦, 不過最好就煲淋d, 因為雪完會比較硬.

一杯即是8安士






8 comments:

ahcool said...

我今日又係煲左紅豆沙呀....

travelcake said...

仲有飯後甜品... 勁呀!

Catherine said...

嘩..真的好吸引呀, 仲要係 Hello Kitty 公仔

想引死人咩....Yummy Yummy

Emily said...

我上次就係話呢個chihuahua碟喇...好cute!

個kitty生水痘...hehe,不過都一樣咁吸引,想食佢落肚 ^o^

Chloe said...

好靚好靚呀,D紅豆糕好靚,隻碟都好靚,好多粒粒個樣係度

YUMI said...

我整過好多次野食都係用呢d膠模,不過都係甩吾好, 你個kitty so cute

呀,真係想一口食佢落肚.

alice0209 said...

Ahcool, 咁啱既^V^



travelcake, 唔係好勁咋! 我老公食得晒架!



Catherine & Emily, 我下次整比你地食吓!



Chloe, 我好鐘意隻碟架!



YUMI, 你整之前雪一雪d膠模, 咁就易甩好多架喇!

YUMI said...

好呀,下次再整0下.