Friday, October 19, 2007

朱古力鬆餅





今日整咗個樣子古怪, 一D都唔似Scone既Scone,

因為我無圓形曲奇模呀, 所以就用刀切D古怪形狀喇!

雖然個樣怪怪地, 不過好彩個味道好好, 口感就外脆內軟, 我同老公都鐘意.

今次我係用咗由"U-Magazine" 換既"名廚甜品"裡面既食譜做既.

我諗我會再整, 希望下次整得靚D喇!



這個朱古力鬆餅, 我係將原有食譜金提子乾 既分量, 以朱古力取代, 

因為我唔太鐘意吃提子乾的.



焗鬆餅 (來自名廚甜品)



材料 : 

1. 麵粉 - 340g

2. 發粉 - 16g

3. 鹽 - 少許

4. 無鹽牛油 - 85g

5. 糖 - 85g

6. 金提子乾 - 120g

7. 雞蛋 - 50g

8. 奶 - 112g



做法:

1. 預熱焗爐至220度. 麵粉, 發粉, 鹽及糖拌勻.

2. 加入雞蛋, 牛油, 奶, 拌至完全幼滑.

3. 加入金提子乾拌勻, 放入雪櫃雪約30分鐘.

4. 取出壓成15mm厚.

5. 選出直徑6cm曲奇模, 裁成圓形麵糰.

6. 放在牛油紙上, 排成品字形, 每個距離6cm.

7. 掃上薄薄的牛奶或蛋漿.

8. 放入焗爐焗12至15分鐘即可.

4 comments:

ahcool said...

個樣似.....講唔出似乜喎,

但係,何必太注重外表呢,

有內涵,好味咪得囉...yeah



我都換左呢本書呀,

(你知我架啦,淨係鍾意收集架咋haha)

要幫朋友換多本呀,但circle話冇貨啦,

聽日要打去雜誌社問下先....

(其實係呢位托我幫手換書既朋友話我知架,

印花,都係佢比我架咋.....)希望有貨啦.....

qq said...

個賣相都好OK呀

我換唔到呀... 唔制!!!



qq

Chloe said...

你知我唔鍾意食鬆餅架啦,但係如果係你整既,我一定會食架,呢個特權係為

你而設既^^因為你整既野健康又好味~~~yummi yummi ^0^

amyboy said...

鬆餅我鍾意呀! 係咪好似家鄉鴨個 d 架?