Friday, July 30, 2010

旅遊後記

大家好呀! 自從打晒遊記之後都無出個post!


我都唔想架! 不過我真係好忙呀!


有好多蛋糕order, 日日做不停呀!


 真係好多謝大家對粒珠甜點既支持呀!


 


 


! 拉得太開個話題喇! 明明係想寫旅遊後記架嗎!!!!!!


今次個日本之旅真係好開心呀!


十二日既旅程剛剛好, 我同老公都好滿意,


 雖然唔係去北海道, 但整體來講都係十分正呀!


除咗我真係好唔鐘意東京之外, 其他樣樣都幾好呀!


尤其係大阪, 我本來對這個地方既印象真係唔係太好,


因為好多去過大阪既朋友都話無野好食, 而且亦都無乜野好味,


大家都知架喇! 我同老公最鐘意就係食架嗎!


如果無野好食, 好慘架!


於是我地去既時候 就嚴選食店, 大部分都揀一些全日本人無中國員工的,


 而且有d仲要係無圖既日本食店, 這些就一定無問題喇!


因為我有日本朋友同我講, 佢話而家好多中國人在大阪開食店,


佢地係到扮真正日本人開的, 所以食物質數那麼差.


好彩有朋友的提示, 所以我地餐餐都好好味呀!   


 


 


東京這個地方,


如果唔係要去入貨, 我諗我唔會再去架喇!


因為係東京識日文都無用架! 佢地d東京人真係以為自己大晒架!


佢地係唔會理我地架! 佢地對我地呢d遊客既態度真係超差呀!


 同日本其他地方既人比起, 真係差好遠呀!


我起初都唔明白點解d東京人會咁樣架!


但後來問咗我個日本朋友後, 就完全明白喇!


原來在東京出世或者在東京生活既人, 在佢地既角度係高人一等的,


因為日本既首都係東京, 在佢地既角度已經係高一等,

如果佢地在首都做事或出生
, 就一定與眾不同喇!"


所以在東京既日本人對遊客既態度, 係非常之差架!



非不必要, 我都唔想再去呀!!!!!!


 



我越來越發覺我同老公去旅行既諗法真係好夾, 


可以每次每樣事情都安排得好妥當, 真係超good!




而家我又安排緊另一個旅程喇!



究竟會去邊到………………..遲些先同大家講!


hahahahahah


 


 

2 comments:

Anonymous said...

日本乾淨而且人民和善

是個很適合旅遊的國家



不過物價真的比較高~





AllHotel國際訂房中心

http://www.allhotel.hk

yumi said...

你做左日本通,幾時出番本書呀