Saturday, October 02, 2010

結婚四周年之旅 - 大阪 2010 day 1





Day 1



4/SEP 香港 -> 大阪 - 心齋橋 (住Best Western Hotel Fino Osaka Shinsaibashi)





今朝坐十點鐘機, 下午日本時間兩點半就到關西機場喇!

一到埗處理晒所以過關程序後, 我地就立即搭JR去心齋橋喇!

由關西空港去心齋橋太約都要個幾鐘呀!



今次搭jr既時候, 見到一d香港人好自私既行為, 令到我超燥底呀!

就係有2個香港中女O係日本JR霸四個坐位,

有日本人行埋去想坐,但佢地都無意思拎起D手袋及行李,

繼續傾計, 扮睇唔到.........................

佢地呢d行為真係超自私,超失禮,我不知幾想影佢相呀!



去到心齋橋後, 我地立即到酒店CHECK-IN,

擺好行李後, 我地就去搵食喇!



今次我地去咗食烏冬,

這間烏冬超超超超級好味道呀!

我地點咗一客牛肉沾烏冬

和天婦羅烏冬set,



烏冬軟滑,煙韌, 牛肉濃湯又夠鮮味,

兩者一併食, 超讚呀!



另外天婦羅烏冬set做得好好,

天婦羅香脆可口, 熱烏冬軟滑爽口,

一d都唔會粉口, 真係好好味呀!













食飽後, 我地係心齋橋行咗一陣就返酒店喇!

3 comments:

毛毛媽 said...

烏冬,我最愛呀!!

wink chan said...

可否告知此店如何去 ? 我亦是烏冬迷呀! thank you

Alice said...

Hi Wink Chan,



以下既網頁有齊你想要既資料架喇!

烏冬店名 : にし家

web-site : http://www.nishiya.co.jp/



Alice