Saturday, October 02, 2010

結婚四周年之旅 - 大阪 2010 day 4





Day 4



7/SEP 湯樂 - > 大阪市內shopping



今日去我既至愛………..浸溫泉喇!

我地太約搭20分鐘地鐵去北加賀屋站, 然後再行10分就到喇!

湯樂是日浸溫泉, 內有很多不同種類既風呂, 而且環境仲十分優美,

我地浸咗個幾鐘, 再休息咗個幾鐘, 跟住就走喇!

浸完溫泉整個人都舒服晒, 真係累氣全消呀!



我地去咗道頓屈一帶行街, 跟住就去食四天王拉麵,

四天王仍然都係好味道的, 讚!!!!















食飽飽, 仍然繼續Shopping Shopping Shopping. 我地去埋難波果邊行,

因為我要去阪神急買我既至愛小食, 牛油多士,

這種多士真係超級好味道,可以吃不停的.







晚餐我地又係去咗手羽大王到食,

因為上次食完已經覺得好好味,

所以今次都要來吃呀!











No comments: