Saturday, October 02, 2010

House Warming Party @ Sai Kung





上個星期六去咗好朋友屋企小聚呀!

我地仲可以帶埋粒粒珠珠去呀! 超正呢!

好朋友住在西貢的村屋,

3樓連天台, 環境十分美好呀!

有機會我都想住吓村屋呀!



當日除咗我地之外, 仲有毛毛一家呀!

計埋主人家, 我地total有5人四狗,

非常熱鬧呢!



我整咗個柚子雜莓蛋糕給大家吃,

個個都覺得好味道, 好開心呢!

































































































夜晚我地就一齊去咗西沙食飯.






當日真係十分開心呢!

多謝阿cool的熱情款待,

真係打搞晒喇!





另外再多謝大家送給粒珠的禮物呀!

2 comments:

cool said...

真係好多謝你地冇介意我隻寶貝囡既撐雞刁戀任性呀....多謝!



亦都好多謝毛家&粒珠家送比怪獸既食食啦,

亦都好多謝粒珠做既精美好味蛋糕啦,

都好好多謝毛爸爸既接載啦,

又好好多謝andy影左咁多靚相,等大家可以睇到發毛仔個on居樣啦.....





當日真係玩得好好好開心!





多謝多謝多謝!

毛毛媽 said...

嗰日真係好開心, 你整個蛋糕好好味呀, 開心真係好簡單!