Tuesday, October 19, 2010

High Tea @ Joel Robuchon





今日同好朋友去咗landmark既Joel Robuchon High Tea呢!

我地3個不知不覺間已經傾到4:30, 真係傾到唔捨得走呀!

如果我遲d同區, 肯定難以想像…………hahahahahahaha



這裡我之前已經去過, 不過上次就係散叫, 今次就食set.

水準依舊好味道, 而且賣相仲十分吸引, 正呀!































在此要特別多謝毛媽呀!

這個high tea真高興!!!!!!

2 comments:

travelcake said...

同區?你會搬呀?

毛毛媽 said...

我都未多謝你,你走嚟多謝我??唔使客氣啦!!^^