Saturday, October 02, 2010

結婚四周年之旅 - 大阪 2010 day 2





Day 2



5/SEP 京都 – 銀閣寺, 金閣寺, 宇治



今日一早起身吃過早餐後, 我地就搭JR去京都喇!

去到京都第一時間就去買one day bus pass,

然後我地睇路線圖, 揀一些上次無去過既地方,



我地首先搭100號巴士去銀閣寺,

銀閣寺正式名字叫慈照寺, 卻因為場內的銀閣十分有名,

而被稱為銀閣寺的. 這裡最受歡迎係回遊式庭園,

內有白沙堆”向月台”, 以及向月台前一大片的”銀沙灘”.















這裡既景觀真係十分優美, 如果在秋季來一定更加美好,

可惜今日既天氣實在太熱喇! 在列日當空下遊覽, 真係有點兒辛苦呢!

遊覽完畢後, 我地立即去附近食甜點既店舖休息一吓,



我食咗一個綠茶冰, 老公就要咗一杯芒果冰汁,

我地差不多休息咗半個鐘就起行呀!









休息完畢後, 我地就繼續去下一站喇!

本來打算去下鴨神社的, 但基於大熱喇!

我地都係去一些出名d先, 於是就去咗金閣寺喇!



金閣寺是京都最人氣的寺院, 亦被列為世界文化遺產,

金閣寺閃閃生輝, 真係好壯觀, 好靚呀!

佢既前方鏡湖池, 亦是一處極美的地方吖!



我地四周影相, 行咗一陣就走喇! 因為真係太熱喇!

熱到整個人都無晒心機呢!













遊覽完畢後, 我地就搭巴士返回京都駅食午餐喇!

這個午餐真係唔太好味, 老公直情難食呀!

我地係在伊勢丹內的餐廳吃架! 真係無諗過會咁差的.









食飽後, 我地就搭JR去宇治喇!

由京都去宇治都要30分鐘呀! 宇治是盛產綠茶既地方,

只要步入宇治川, 就會有好多綠茶店舖, 由傳統抺茶, 煎茶,

至綠茶為的蛋糕, 雪糕, 餅乾, 烏冬都應有盡有,

我地不停睇, 不停買, 好滿足呢! 因為我好鐘意綠茶架!



行完宇治川, 本來打算去中村藤吉食甜點的,

但這裡既店舖竟然有二三十人在排隊, 我地梗係唔等喇!

於是我地唯有返京都駅食喇!

點知……….伊勢丹內的中村又係有二三十人在排隊, 真係激死人喇!

時間已經5點幾喇! 都有咁多人食甜點架!

在這樣既情況, 本來打算返回大阪架喇!

但我實在太想食喇! 於是我地搭巴士到衹園, 去咗茶屋到食,

這間店舖已經食過架喇! 水準依然…………………….好好味道呢!

食完這個綠茶芭菲杯, 整個人都開心晒, 超滿足呢!









跟住我地就搭巴士回京都駅再搭JR返大阪心齋橋喇!

返到心齋橋第一件事就係返酒店沖涼呀!

我同老公都覺得整個人好大汗味, 好唔舒服呀!

我地梳洗完畢後, 就再出去食晚餐喇!

今晚我地去咗食串燒, 這是我地隨意揀的,

味道好好, 夠新鮮, 又抵食.







1 comment:

泡泡茶 said...

好想食個綠茶芭菲杯呀