Saturday, October 02, 2010

結婚四周年之旅 - 大阪 2010 day 5 & 戰利品篇





Day 5



大阪 -> 香港



今日返香港喇! 時間真係過得好快呀!

今朝整頓所有行李後, 我地就check-out喇!

我地KEEP咗d行李在酒店, 跟住我地就去黑門市場果邊作最後刺,

Shopping完我地就去返道頓屈食午餐,















跟住就返酒店拎行李去機場喇!

咁就玩咗5日喇! 第一次去日本去咁小日子, 真係唔係好慣呀!

下次最小都要8日呀! 會更加開心呀! Hahahahahah





戰利品篇



今次唔係買咗好多東東咋! 主要係食既唯主,

有好已經食咗係影到添! hahahahaha





















2 comments:

毛毛媽 said...

咁都叫唔係買好多嘢呀??? hahaha...你真係吖!

條粉紅色花邊狗帶好靚呀!!!

travelcake said...

睇你嘅旅記真係好開心,令到我有望梅止渴嘅感覺!唔知幾時我先可以去

旅行呢? 哈哈!